Inte så bra på detta!!!

Nu försöker jag för andra gången. Allt jag skrivit försvann. Jaja, alla är vi barn i början.
Kommer dock inte ihåg vad jag skrev för fem minuter sen. Kris.
Nu har jag haft två inaktiva veckor vad gäller scrap. Ska skärpa mig nu för nu börjar det bli bråttom. Julkorten måste göras, halsband och örhänge ska tillverkas. Och mina små Änglar får jag inte glömma. Jag ska nämligen stå och försöka bli av med lite egna alster för första gången! Var? Jo på Trolleholms julmarknad den 28/11. Ska bli kul att försöka iaf. Välkomna dit, där finns en massa annat oxå.
Nästa helg ska jag till Göteborg. Ska vara med om att försöka komma med i Guinnes rekordbok! Konstigt, va?
Vi ska prova i tre kategorier:
1. Flest scrappare på en gång.
2. Flest gjorda layouter på en gång och
3. Flest gjorda kort samtidigt.
Senaste siffran på anmälda deltagare var 255 st. Ska bli kul. Rapporterar senare hur det gick.
Skönt med en tjejhhelg i Gbg. Det är Gunnel och jag som ska dit och vi åker redan på fredagen och kommer hem på söndagen.
Nej, nu ska jag sätta mig med mina pärlor!
Ha det gott/Kram

Kommentarer
Postat av: Else

Haha... ja det här med datorer, konstigt att min är kvar inomhus, men man har ju lugnat sig med åren.



Kör på Eva, vi vet ju att du är duktig på att pyssla, lycka till på julmarknaden, är jag ledig kanske det blir en liten utflykt...

2009-09-23 @ 09:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0